HTML

Biztos, hogy olvasni akarsz?

Friss topikok

  • Dertunde: @filippapa: Köszönöm :) Jobb így neki már. (2019.03.18. 14:51) Édesanyám, lehet utoljára...
  • Titokzatos510: Akkor elmondhatjuk, hogy minden jó, ha jó a vége. :) Legyél még sokáig ilyen boldog. :) (2019.01.17. 06:25) Illatszertár
  • Titokzatos510: Ezek a receptek is jól hangzanak, és a fánkok is szépek lettek. Ügyes vagy. :) (2019.01.14. 06:08) Ha valami egyszer beindul...
  • Titokzatos510: Köszi. :):) (2019.01.14. 06:08) Csirkecombok
  • Dertunde: No igen, de van egy másik versike is: " a barátság egy aranyfonál, mely, ha egyszer elszakad, össz... (2018.12.26. 06:08) Karácsony

Címkék

Már megint anya

2018.08.11. 09:32 Dertunde

Reggel kezdődött.

Úszott a lakás a tegnapi befőzéstől. Hiába, a kicsi lakásban ha felfordul a konyha, szinte minden felfordul vele. 

Dolgom van, hát reménykedtem belefog maga a rendrakásba. Annál is inkább, mert úgy sem jó, ahogyan, amit én csinálnék. 

Nyertem.

Panaszkodott, hogy számított rá, hogy együtt csináljuk. Erre megfogtam egy szatyrot, össze akartam hajtani. Hát nem rám szólt, hogy nem úgy kell azt. 

Hát otthagytam.

Eddig rendben. Aztán jött: Ezt hová tegyem? -(Hja, hogy épp valamit csinálsz, hát az is fontos...) Szóval nem vártam újabb kérdést, magyarázkodást, eltettem a helyére. 

Most galád módon wc-re akartam menni, ok mentem is, hát ne szóljak semmit. De még a bilizős unokámat is magára hagyom a dolgával. 

Elkövettem azt a hibát, hogy reggel nem mentem zuhanyozni, gondolván dolgozgatok kicsit, majd aztán készülök. Hát azt aztán nem lehet. A szennyesláda a zuhanytálcában, minden szanaszét. 

Hát majd, egyszercsak. 

Ne szóljak semmit, mert kezet tudtam mosni, és van hol füstölögnöm, nem vet fel a méreg. 

Ui: látod mennyi paprikamag van itt- mondja az ágyamon tanyázva, hogy meg sem tudom igazítani. 

-pár perc múlva elmegyek -mondom- itt is maradnak.

-Nem mondtam, hogy csináld meg.

- Én sem, de mivel én nem csinálom, és Te sem, így ez itt marad.

Pár perc múlva új kísérlet: még hány napig találunk paprikamagot? 

No elmentem ;)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dertunde.blog.hu/api/trackback/id/tr2614174713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titokzatos510 2018.08.12. 08:01:21

Ez nem lehet könnyű dolog, de a lehető legjobbat tetted, amit tehettél, elmentél és ezzel le is zártad a meddő vitát.

Dertunde 2018.08.12. 09:53:48

@Titokzatos510: Igen, azt hiszem... No meg kifüstölögtem magam, kiadtam a mérgem.
süti beállítások módosítása