HTML

Biztos, hogy olvasni akarsz?

Friss topikok

  • Dertunde: @filippapa: Köszönöm :) Jobb így neki már. (2019.03.18. 14:51) Édesanyám, lehet utoljára...
  • Titokzatos510: Akkor elmondhatjuk, hogy minden jó, ha jó a vége. :) Legyél még sokáig ilyen boldog. :) (2019.01.17. 06:25) Illatszertár
  • Titokzatos510: Ezek a receptek is jól hangzanak, és a fánkok is szépek lettek. Ügyes vagy. :) (2019.01.14. 06:08) Ha valami egyszer beindul...
  • Titokzatos510: Köszi. :):) (2019.01.14. 06:08) Csirkecombok
  • Dertunde: No igen, de van egy másik versike is: " a barátság egy aranyfonál, mely, ha egyszer elszakad, össz... (2018.12.26. 06:08) Karácsony

Címkék

Hullámvasút

2020.07.17. 08:52 Dertunde

Úgy érzem egy érzelmi hullámvasútban élek.

Ó igen, Attila. 

Az édesanyja 24 órás szolgálatot idgényel, ő pedig csak egy öregedő ember, aki nem fogad el segítséget. Minden hibát észrevesz, és ha valami elromolhat, az nála biztosan el is romlik. Talán bevonza, talán túlságosan csak a tökéletes lenne jó, nem tudom.

Azt hiszem beteg is. Kapott beutalót, vérvételre is kéne mennie, de persze nem megy. 

Közben én is beteg lettem. Felment a cukrom. 12 fölött is mértem már. De tegnap talán megtört a mókuskerék. Varrtam, kötöttem, és nem hiányzott a nasi, illetve, mikor kellett akkor napraforgómagot ettem. Értelmesen telt a nap, és ma 5,5 lett a cukrom. 

De jól is vagyok. Pihentem. 

Ma főznöm kell. És megyek a pedikűröshöz. 

Szóval süt a nap legalább a lelkemben. 

Félretettem Attila gondjait. Nem tudok segíteni rajta, hát nem foglalkozom vele. Igen, kimondhatatlanul hiányzik, de hát ha én nem hiányzom neki, akkor el kell fogadnom.

Itt volt nálam Beni. Szuper nap volt, jó fárasztó, de szerettem. Viszont éjjel haza akart menni. Mivel megígértem el is vittem. majd éjfél lett, mire odaértünk, és 2 óra, mire hazaértem. Rettenetes út volt. Odafelé a legnagyobb viharban mentünk. Jó, hogy hazafelé már elcsendesedett.

Azért kudarcnak éltem meg. Azt is, hogy a gyerekeim nem értették meg, miért kellett hazajönnöm.

Úgyhogy már olyan mélyen volt a vasutam, hogy itt az ideje felfelé menni. 

Elfogadom, hogy értéktelen vagyok. Hogy nem vagyok elég jó a munkában, már egyre kevésbé számít. Lassan nyugdíjba megyek.

Hogy nem vagyok jó nagymamának, már nem számít. Peti gyerekeivel szinte soha sem találkozom. Ó a fiammal sem. Bár legalább már telefonon beszélgetünk néha. 

Nem kell semmit erőltetni.

Mondjuk nem soká megyek Zsófiékhoz, mert megígértem. Talán sikerül Benit elcsalni Pestre. Kicsit kirándulni. 

Arra talán még jó vagyok

No meg jó amit kötök, amit varrtam.

Nézzük mindennek a pozitív oldalát.

Azt hiszem Attila volt az utolsó próbálkozásom pasi ügyben. Sok sok szép emlék köt hozzá. Sok mindent köszönhetek neki. 

Szeretem, őszintén. De el kell fogadnom a döntését. Nem kérdezett. Lehet nem is érdekli az én véleményem.

De mit is akarhat egy csúnya nő. 

Azzal kell beérni, ami van.

Soha sem szerettem a hullámvasutat

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dertunde.blog.hu/api/trackback/id/tr7016010806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása