HTML

Biztos, hogy olvasni akarsz?

Friss topikok

  • Dertunde: @filippapa: Köszönöm :) Jobb így neki már. (2019.03.18. 14:51) Édesanyám, lehet utoljára...
  • Titokzatos510: Akkor elmondhatjuk, hogy minden jó, ha jó a vége. :) Legyél még sokáig ilyen boldog. :) (2019.01.17. 06:25) Illatszertár
  • Titokzatos510: Ezek a receptek is jól hangzanak, és a fánkok is szépek lettek. Ügyes vagy. :) (2019.01.14. 06:08) Ha valami egyszer beindul...
  • Titokzatos510: Köszi. :):) (2019.01.14. 06:08) Csirkecombok
  • Dertunde: No igen, de van egy másik versike is: " a barátság egy aranyfonál, mely, ha egyszer elszakad, össz... (2018.12.26. 06:08) Karácsony

Címkék

Koronavírus ismét

2020.03.18. 18:02 Dertunde

Kedd óta itthon vagyok. Egyenlőre szabadságon, bár ha minden igaz holnap kapok gépet, és akkor fogok tudni itthon dolgozni. Állítólag mindenki így fog nálunk. Izgalmas lesz. 

Elkezdtem a nagytakarítást. A legkisebb szobát már korábban elkezdtem. Még 2 szekrény maradt meg. Nem volt türelmem a válogatáshoz, rendezéshez. 

Most elkezdtem a hálószobát, még a levegő is más lett.

Ma lemaradtam a tervtől, de közbejöttek dolgok.

Pedikűröshöz járok. No nem egészen divatból, hanem mert benőnek a körmeim, ami fájdalmas, és sokszor be is gyullad.Régen elég durván kivágtam, talán baj is volt. Ma már nem tudom kordában tartani. Szakembert kellett keresnem.

Hát elkeserítő, amit mond. Megszűnik a munkahelye. Határozatlan időre bezár a szalon. De így is sokan lemondják. Gondolom, akiknek ez csak szórakozás, vagy csak a szépségüket jelenti. 

Nem tudom hogyan lesz ezután. 

Meddig fog tartani ez az egész.

Eger egy polgári kisváros. Hivatalosan egyetlen fertőzött sincs, a vízilabdásaink is megúszták az olasz kirándulásukat. 
Mondhatnám, hogy éli a megszokott életét, de sajnos nem így van. 

Olvastam, hogy valaki 140 liter tejet vásárolt. Ahogy a boltunk és a Lidl polcait láttam el is tudom képzelni. 

Nincs rendes tej, kevés a kenyér, nincs liszt, cukor, só.

A kereskedők fáradtak, nem győzik kipakolni az árut. No és nagy hiányok várhatók. 

Hát egyenlőre van mindenem. Valameddig ki fogok tartani. Hátha addigra feloldódik a helyzet, és kisüt a nap. 

Ó én bizony a héten csak kocsival közlekedtem. Vigyáztam a távolságra, és itthon azonnal kezet mostam. Azt gondolom semmilyen vírust sem szedtem össze.

Nagyon nehéz ez. 

Beni a kisunokám haragszik rám. Azt hiszi nem akarom meglátogatni őket. Sokszor majd meg hasad a szívem, hogy nem ölelhetem magamhoz. Ahogy a tesóját Leilát sem. 

Ha elkapom a vírust, akkor úgy halhatok meg, hogy nem lesznek mellettem. Keserves gondolat. 

De most erre nem gondolok. Most takarítom a lakást, vele a lelkemet is.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dertunde.blog.hu/api/trackback/id/tr8715533760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása