HTML

Biztos, hogy olvasni akarsz?

Friss topikok

  • Dertunde: @filippapa: Köszönöm :) Jobb így neki már. (2019.03.18. 14:51) Édesanyám, lehet utoljára...
  • Titokzatos510: Akkor elmondhatjuk, hogy minden jó, ha jó a vége. :) Legyél még sokáig ilyen boldog. :) (2019.01.17. 06:25) Illatszertár
  • Titokzatos510: Ezek a receptek is jól hangzanak, és a fánkok is szépek lettek. Ügyes vagy. :) (2019.01.14. 06:08) Ha valami egyszer beindul...
  • Titokzatos510: Köszi. :):) (2019.01.14. 06:08) Csirkecombok
  • Dertunde: No igen, de van egy másik versike is: " a barátság egy aranyfonál, mely, ha egyszer elszakad, össz... (2018.12.26. 06:08) Karácsony

Címkék

Peti

2020.07.18. 19:18 Dertunde

img_0519.jpgImádom a lányom, nekem ő a legjobb barátnőm. Timit is szeretem, mintha a lányom lenne, de Peti a fiam. Ezt az érzést csak az tudja igazán, akinek fia van.

Amikor terhes lettem vele, már akkor kimondhatatlanul boldog voltam. El sem tudtam képzelni, hogy lányom legyen. Ő Peti volt. 

Ma hosszú idő óta végre eljött hozzám. Hozott a gyerekei közül is hármat. Legnagyobb meglepetésemre Janka is jött vele. Ő a legnagyobb unokám. Olyan régen éreztem ilyen közel magamhoz. 

Ambrus a következő. Ő olyan okoska törp. Olvasásába merült, és úgy hallgatott minket. 

Peti is hasonló volt. Bár ő élénken részt vett minden társalgásban. Mellesleg lenyúlt 3 könyvet. Örülök neki, mert tulajdonképpen sajnáltam megválni tőle, csak azért maradtak itt. Örülök, ha örömet szereztem vele neki.

Abigél talán a legkedvesebb Peti gyerekei közül. Szeretem mert Zsófira emlékeztet. Külsőre is. Ő mindenütt feltalálja magát, mindenről van véleménye. Őt csak szeretni lehet :)

Szóval bár villámlátogatás volt, mégis megdobogtatta a szívem.

Peti most látta először a lakást, mióta átrendeztem. Elárulta azért is jött ilyen soká, mert hiányzott a nagymamája. Megértem. Ő nevezte el anyát Peti mamának. Igen, köztük nagyon szoros kötelék volt. Még a pályaválasztást is befolyásolta. Anya terelgette a biológia-kémia felé. Így lett gyógyszerész, pedig jól ment a matek is. Peti válogathatott a szakterületek között, mert talán csak a humán tárgyakból nyújtott az átlagosnál kicsit jobb teljesítményt. A reál tárgyakból kiemelkedő volt.

Soha sem felejtem el, hogy a földrajztanára panaszkodott rá, hogy elaludt az órán. Nyugodt szívvel mondhattam: Bocsásson meg, de akkor az órában is lehetett valami hiba, mert erről a gyerekről még ilyet soha sem mondtak. Azt már igen, hogy hozzászólásaival tönkre tudja tenni az órát, mert a tudása messze meghaladta az átlagot. 

3 évesen, már ismerkedett a betűkkel. Nagycsoportos korában már szépen olvasott, és Verne 15 éves kapitányát követelte. 

Az Egri csillagok bizonyos részeit kívülről is tudta, annyiszor olvasta. 

Nagyképűségnek hathatott, mikor arról meséltem, hogy veszekedtünk vele, akkor olvashat Heyerdahlt, ha elolvasta az aktuális szöveget az olvasókönyvből.

Szerencsénk volt a pedagógussal is. Megértette, és ösztönözte őt. 

Szóval Peti ma megdicsérte a lakásom. Azt mondta róla, hogy látszik, hogy gondosan , igényesen válogattam össze a dolgokat. Kiemelte, hogy jók a színek. 

Kimondhatatlanul jól esett. Igen, én is jól érzem itt magam, de kifejezetten jól esett ezt a dicséretet épp a fiamtól hallani.

Ja és lehet estére átjön Attila is ;) Még a végén jóra fordul minden. Azaz a hullámvasut épp felfelé tart ;)

No és hogy kerül ide ez a gyönyörű bokor? Ma Gyöngyösön voltam tanítani. Ott láttam meg. Valahogy ilyen lett a hangulatom tőle ;)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dertunde.blog.hu/api/trackback/id/tr316031130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása