HTML

Biztos, hogy olvasni akarsz?

Friss topikok

  • Dertunde: @filippapa: Köszönöm :) Jobb így neki már. (2019.03.18. 14:51) Édesanyám, lehet utoljára...
  • Titokzatos510: Akkor elmondhatjuk, hogy minden jó, ha jó a vége. :) Legyél még sokáig ilyen boldog. :) (2019.01.17. 06:25) Illatszertár
  • Titokzatos510: Ezek a receptek is jól hangzanak, és a fánkok is szépek lettek. Ügyes vagy. :) (2019.01.14. 06:08) Ha valami egyszer beindul...
  • Titokzatos510: Köszi. :):) (2019.01.14. 06:08) Csirkecombok
  • Dertunde: No igen, de van egy másik versike is: " a barátság egy aranyfonál, mely, ha egyszer elszakad, össz... (2018.12.26. 06:08) Karácsony

Címkék

Csirkecombok

2019.01.12. 19:30 Dertunde

csirkecomb.jpg

 

Reggel korán keltem. 

Csirkecombot akartam sütni, és időben indulnom is kellett, mert tanítottam. 

Szóval bepácoltam a húst, ahogy a lányomtól tanultam, letusoltam, félig fel is öltöztem. Megpirítottam a húst, felöntöttem vízzel, és rátettem a fedőt. 

Befejeztem a készülődést, és mire indultam már szinte készen is volt a csirke.

Reggelenként hajat mosok, és beszárítom, sokszor be is sütöm a hajam. Ma jól esően néztem tükörbe, mert remekül sikerült a frizurám. 

Csak az ősz hajszálak növekvő száma zavar. Már nem fedi el a melír, pedig szeretem, hogy nem egyszínű a hajam.

Ó ma remek idő volt. szívesen sétáltam az órámra, és azt hiszem jól is sikerült minden.

Jó kis csapat, szeretem őket.Teljesen jól állunk az anyaggal. Minden rendben van.

Mire hazaértem anya csinált krumplipürét a húshoz. 

Attila beteg, így ígértem, viszek kaját, bár eleve úgy is vettem, hogy jusson nekik is, mert tudom, hogy szeretik.

Ilyen elragadtatást el sem tudtam képzelni. Baby néni, aki sokszor alig eszik valamit, van, hogy némi kekszen él, akkora adagot evett meg, hogy most kicsit aggódok, nem-e lesz gyomorrontása. 

Attila is eljött a jónak ígérkező kaja hírére, és olyan jóízűen evett, hogy igazán nem tűnt betegnek. Azt mondta: ez igazi gyógyszer volt.

Attila félve a feledékenységtől, mindenfélét kiír magának. Véletlenül elszólta magát, kiírta, hogy én vagyok a legjobb szakács a világon. 

Szóval békességet szeretne, nem akar megbántani. 

Kellemes délután volt. 

Azt hiszem máskor is veszek csirkecombot. 

Ja, persze mi is ezt ettük. Anya, bár ő egészen másképp csinálja őrizte a saját részét. Megnyugodott, hogy azt nem vittem el. Bevallom, én bizony semmilyen húst sem szeretek, de ez valahogy nekem is ízlett. 

Szóval jó lesz máskor is.

 

 

 

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dertunde.blog.hu/api/trackback/id/tr8414558542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titokzatos510 2019.01.13. 05:47:48

Kíváncsi lennék a pácra. Leírod? :)

Dertunde 2019.01.13. 09:57:55

Hát persze ;) :)
A világ legegyszerűbb dolga.
Egy kevés olívaolaj. (Timi szerint ez vacak, de amire én használom pont jó ;)) Most egy óriásgerezd foghagymát csíptem el, így azt zúztam bele. 1 kávéskanál só, 1 bő kávéskanál "Édes Anna" paprikakrém, 1 szűk kanál bors. (igen, én nem szeretem a borsos dolgokat) ez olyan jó kis sűrű massza lesz, és elég vastagon jutott mindenhová.
Igazából most zsír került alá, ami az oldalasból maradt. Abban csak só, bors, és kevés őrölt kömény lehetett a húslén kívül. De most nagyon eltaláltam az arányokat.
süti beállítások módosítása