HTML

Biztos, hogy olvasni akarsz?

Friss topikok

  • Dertunde: @filippapa: Köszönöm :) Jobb így neki már. (2019.03.18. 14:51) Édesanyám, lehet utoljára...
  • Titokzatos510: Akkor elmondhatjuk, hogy minden jó, ha jó a vége. :) Legyél még sokáig ilyen boldog. :) (2019.01.17. 06:25) Illatszertár
  • Titokzatos510: Ezek a receptek is jól hangzanak, és a fánkok is szépek lettek. Ügyes vagy. :) (2019.01.14. 06:08) Ha valami egyszer beindul...
  • Titokzatos510: Köszi. :):) (2019.01.14. 06:08) Csirkecombok
  • Dertunde: No igen, de van egy másik versike is: " a barátság egy aranyfonál, mely, ha egyszer elszakad, össz... (2018.12.26. 06:08) Karácsony

Címkék

Koronavírus

2020.03.22. 20:08 Dertunde

A magyar ember szeret panaszkodni. Általában a rossz dolgokkal kezdi

Ó most én is azt teszem.

Pénteken bementem a húsboltba. Direkt azért oda, hogy kerüljem a tömeget. Tetszett, hogy kint álltak az emberek, és ott is tisztes távolságot tartottak. Szívesen vártam a soromra. 

Az eladók is kedvesek, figyelmesek voltak. Áru is szép, gusztusos. 

Igen, elég sok mindent vásároltam. Ó nem sokat, csak sokfélét. Legalább főznivaló legyen itthon.

Egy 30-as jól öltözött férfi nem bírta kivárni a sorát. Bejött a boltba. Mivel ő is húst szeretett volna, és nem felvágottakat, közvetlenül mellettem állt meg. Hiába húzódtam arrébb, hogy legalább 1 méter legyen a távolság, ő is arrébb húzódott. Lehet onnan jobban látszott a hús, amit venni akart.

Csak az volt a szerencsém, hogy az eladó észrevette a mozdulatom, vagy egyetértett velem, és arrébb "költöztette" a csomagom.

Nem tudom megérteni az emberek türelmetlenségét, nemtörődömségét. A lányom szerint szólnom kellett volna. Azt hiszem igaza van. Meg kell tanulnom védeni magam.

Hihetetlenül sok keserűséget okoz nekem, hogy a fiam eltávolodott. Hetek teltek el, és fel sem hívott. Most valahogy eszébe jutottam. Sőt videotelefonáltunk. De jó is volt beszélgetni vele.

Talán látta az örömöm, vagy neki is jól esett, hát ma úgy hívott fel, hogy láthattam az unokáimat. 

Kimondhatatlanul élveztem.

Zsófi is rendszeresen beszél velem. Legalább felvételeken látom, hogy cseperedik Leila. Beni megígérte, hogy ha kikerülök a börtönből, és végre meglátogathatom őt, akkor süt nekem süteményt.

Timivel is sokszor beszélgethetek. Most épp nagyon kedves képeket kaptam tőle.

Igen, az időseket így lehet életben tartani. Hiszem, hogy meg kell védeni minket a depressziótól, a magánytól, az elhagyatottságtól.

Örömmel érzékelem, hogy egyre több ember fordul a másik felé. Régi barátságok is megelevenednek.

No és milyen pazar dolgom lesz, ha vége lesz ennek az őrületnek, akkor folyamatosan ünnepelni fogok. :)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dertunde.blog.hu/api/trackback/id/tr5815545498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása