HTML

Biztos, hogy olvasni akarsz?

Friss topikok

  • Dertunde: @filippapa: Köszönöm :) Jobb így neki már. (2019.03.18. 14:51) Édesanyám, lehet utoljára...
  • Titokzatos510: Akkor elmondhatjuk, hogy minden jó, ha jó a vége. :) Legyél még sokáig ilyen boldog. :) (2019.01.17. 06:25) Illatszertár
  • Titokzatos510: Ezek a receptek is jól hangzanak, és a fánkok is szépek lettek. Ügyes vagy. :) (2019.01.14. 06:08) Ha valami egyszer beindul...
  • Titokzatos510: Köszi. :):) (2019.01.14. 06:08) Csirkecombok
  • Dertunde: No igen, de van egy másik versike is: " a barátság egy aranyfonál, mely, ha egyszer elszakad, össz... (2018.12.26. 06:08) Karácsony

Címkék

Képek

2020.03.26. 11:05 Dertunde

Egyszerűen megirigyeltem a Facebookon azokat, akiket kértek tegyenek fel régi képeket. Hát előkerestem ezeket, és feltettem.

A jobb alsó kép középiskolás koromból való. Egy boldog kirándulás alkalmával készült. Akkoriban is voltak gondjaim: kövérnek tartottam magam. Mindenáron meg akartam felelni a szüleimnek. Kitünő tanuló voltam, szinte soha sem jártam sehová sem, azaz udvarolt a későbbi férjem, akivel bizony sokat kirándultunk, együtt tanultunk, vagy egyszerűen csak együtt lógtunk.Leendő anyósom erősen rosszallta is a dolgot, és a szüleim is aggódtak.

Az egyetem felszabadulást hozott a számomra. Viszont az egyik évfolyamtársam mondatai örökre nyomot hagytak bennem: Te ne gyere velünk kirándulni, mert a fiúk szerint Te nem vagy elég szép.

Igaza volt, nem voltam, vagyok szép. Bár a képeket nézegetve voltak jó perceim, óráim. De ma már tudom, hogy a társas kapcsolatokban ez bizony semmit sem számít.

A baj az volt, hogy otthon nem tanultam meg a kapcsolatok szabályait. Kialakítani sem tudtam, és megtartani még kevésbé. 

A szüleimnek nem volt baráti köre. Hozzánk a szűk rokonságon kívül senki sem jött. Velük pedig sokszor úgy érzem helytelenül viselkedtünk. Félretettük önmagunkat  az ő érdekükben. Elfogadtuk, alapot adtunk arra, hogy lenézzenek, kevesebbnek tartsanak minket.

Nem is tudom hogy alakult ki a férjemmel a kapcsolatunk.  Viszont ő volt, és úgy éreztem nincs is szükségem senki másra. Miatta tűrtem a szüleim ellenérzéseit, és ez éppen elég volt.

A következő kép a menyasszonyi ruhám. Lehet nem rossz, csak épp olyan, amilyen az édesanyámnak tetszett. Ahogy a fátyol is. Egyedül a hajam sikerült úgy, ahogyan én szerettem volna. 

Ó akkor is kövérnek tartottam magam. Pedig emlékszem egyszer szoknyát vettünk a férjemmel. Különleges szabású, divatbemutatós szoknya volt. Neki épp ezért nem is igen tetszett. Meg is jegyezte: kövérít. Mire az eladónő felcsattant: Uram, akire ez a méretű szoknya jó, az nem kövér. 

A bal felső kép is sok mindent elmond: Az esküvőmön készült. A kötény eredeti kalocsai, ahogy a főkötő is. Már nem tudom hány éves, de régi. A ruhám direkt sötétkék, nagyon szerettem, sokáig hordtam még utána. Jól állt. 

No igen, az anyósom piros ruhát vett fel. Nagyon szeretett volna a középpontba lenni, ahogyan el is érte, hiszen vele szemben én labdába sem rúghattam. Nem akartam menyecske ruhát, főleg nem menyecske táncot (nem is volt) Hát a rövidital kínálást nem úsztam meg. 1 pohárból mindenkinek. Még jó, hogy a szesz fertőtlenít. Utáltam a dolgot, és ez végképp megmerevített.

Az utolsó kép 2002-ben készült egy Erdélyi kiránduláskor. Kár, hogy nem nézegettem többet ezeket a képeket. 

120 kg voltam, Így persze alig tudtam mozogni, Hamar elfáradtam, és bizony keveset mosolyogtam. Azt hiszem okot adtam a férjemnek. 

A házasságunk gondjai elől munkába menekültem. Akkoriban tényleg kövér voltam, és a lelkemet is vastag háj vette körül.

Elváltunk. 

Egyszer már elmeséltem hogyan is történt.

Magamra maradtam. 

Ó igen, voltak pasik körülöttem, de azt hiszem soha sem mellettem. Talán most Attila. Bár tudom komoly távolságot tartok, mert már nem akarok csalódni. Másrészt érzem, hogy ő is tart. Nem szeretne velem élni mindig mellettem lenni.

Most pedig nyakunkon a korona vírus. 

Ki tudja ki éli túl. Szerintem Baby néni Attila anyukája, aki az idén 97 éves lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dertunde.blog.hu/api/trackback/id/tr6015559582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása