HTML

Biztos, hogy olvasni akarsz?

Friss topikok

  • Dertunde: @filippapa: Köszönöm :) Jobb így neki már. (2019.03.18. 14:51) Édesanyám, lehet utoljára...
  • Titokzatos510: Akkor elmondhatjuk, hogy minden jó, ha jó a vége. :) Legyél még sokáig ilyen boldog. :) (2019.01.17. 06:25) Illatszertár
  • Titokzatos510: Ezek a receptek is jól hangzanak, és a fánkok is szépek lettek. Ügyes vagy. :) (2019.01.14. 06:08) Ha valami egyszer beindul...
  • Titokzatos510: Köszi. :):) (2019.01.14. 06:08) Csirkecombok
  • Dertunde: No igen, de van egy másik versike is: " a barátság egy aranyfonál, mely, ha egyszer elszakad, össz... (2018.12.26. 06:08) Karácsony

Címkék

Próba

2019.11.26. 19:43 Dertunde

Kaptam egy billentyűzetet. 

Azaz ott kezdődött, hogy volt egy álmom. itt a régi nappaliban szerettem volna egy normális gépet, mert a másik már erősen halódik. 

Ráadásul itt nincs kábel, így csak wifin keresztül működhetne. Van monitorom is hozzá.

A régi gép helyén pedig a laptopomat szerettem volna beüzemelni billentyűzettelés a TV monitorral.

Ehelyett végre van billentyűzetem a laptop mellé, egérrel. A monitort is beüzemelhetem. A régi helyén pedig maradt a haldokló. Igaz a TV monitorral.

Hazudnék, ha azt mondanám jól van ez így. Nehéz dolgozni. 

Igaz ideges is vagyok. 

Ha van kötni való, akkor még csak elvagyok, de most épp minden készen van, amit szeretnék, ahhoz nincs fonalam.

Még mindig nem vagyok jól. Igaz már köhögök. Ez a vírusfertőzések végét jelenti, bár erősen elhúzódhat. Egy újfajta szirupot vettem. Csoda érdekes. Ki van adagolva, kis csövekben. Roppant higiénikus. Zsófinak használt.

Zsófi is beteg. Ugyanaz a baja, és ugyanakkor kezdte. Pedig nem találkoztunk, telefonon keresztül pedig nem fertőz a dolog.

Hamarosan viszont találkozunk. Ha különböznének a vírusaink, akkor kapunk egymástól. 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dertunde.blog.hu/api/trackback/id/tr4415326050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása