HTML

Biztos, hogy olvasni akarsz?

Friss topikok

  • Dertunde: @filippapa: Köszönöm :) Jobb így neki már. (2019.03.18. 14:51) Édesanyám, lehet utoljára...
  • Titokzatos510: Akkor elmondhatjuk, hogy minden jó, ha jó a vége. :) Legyél még sokáig ilyen boldog. :) (2019.01.17. 06:25) Illatszertár
  • Titokzatos510: Ezek a receptek is jól hangzanak, és a fánkok is szépek lettek. Ügyes vagy. :) (2019.01.14. 06:08) Ha valami egyszer beindul...
  • Titokzatos510: Köszi. :):) (2019.01.14. 06:08) Csirkecombok
  • Dertunde: No igen, de van egy másik versike is: " a barátság egy aranyfonál, mely, ha egyszer elszakad, össz... (2018.12.26. 06:08) Karácsony

Címkék

Folytatás

2019.11.10. 21:28 Dertunde

Ellenőriztem, rendben elment az első részletem a tartozásból. Megadtam a megbízást a banknak, hogy rendszeresen rendben fizessen. Megnyugodtam.

Aztán ma kaptam egy sms-t, hogy hova fizessem a pénzt. Szóval már soha sem lesz vége.

Hát elutaltam az egészet egyben. Nem tudom hogyan fogom bírni, de soha többé nem fogadok el semmit sem a fiaméktól sem. De nem kell aggódnom, mert soha fel nem hívnak, nem állnak velem szóba. 

Nem vagyok hajlandó elismerni, hogy ezt érdemlem. Nem hiszem el, hogy ennyire értéktelen vagyok. De pitizni sem fogok többé senki szeretetéért. No és hiszem, hogy ezzel az unokáimnak ártanak igazán. Nekik szükségük lenne rám is, akármilyen is vagyok.

Most viszont a torkomban érzem a szívem, mérhetetlenül dühös vagyok Úgy érzem megaláztak. Nem először. Hátha erőt veszek magamon és utoljára

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dertunde.blog.hu/api/trackback/id/tr3915300668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása