HTML

Biztos, hogy olvasni akarsz?

Friss topikok

  • Dertunde: @filippapa: Köszönöm :) Jobb így neki már. (2019.03.18. 14:51) Édesanyám, lehet utoljára...
  • Titokzatos510: Akkor elmondhatjuk, hogy minden jó, ha jó a vége. :) Legyél még sokáig ilyen boldog. :) (2019.01.17. 06:25) Illatszertár
  • Titokzatos510: Ezek a receptek is jól hangzanak, és a fánkok is szépek lettek. Ügyes vagy. :) (2019.01.14. 06:08) Ha valami egyszer beindul...
  • Titokzatos510: Köszi. :):) (2019.01.14. 06:08) Csirkecombok
  • Dertunde: No igen, de van egy másik versike is: " a barátság egy aranyfonál, mely, ha egyszer elszakad, össz... (2018.12.26. 06:08) Karácsony

Címkék

Vége :)

2018.08.17. 04:34 Dertunde

Egyszer mindennek vége lesz.

Szerencsére így van ez a haraggal, vitával, veszekedéssel is.

Tegnap isteni szőlőt vettem, és sírt a lelkem, hogyan vigyem haza? Tornászni mentem, és ez ellehetetlenítette a dolgot. Hát persze, hogy Attilát hívtam. Úgy is szerettem volna adni is belőle, hiszen egészséges.

Jött is az én kedvesem, és még egy diós tekercset is hozott nekem. Persze kicsit félve, mert hogy tudja, nem lenne szabad ennem, de szeretem. Most kitalálta a gondolatom, mert valami ilyesmire vágytam.

Vízi tornán is utoljára voltam. Csak 3-an voltunk, 

Kifejezetten jól esett a hűs víz. No és jól átmozgattak minket. Szerettem ezt a gyógytornászt, mert figyelt ránk, jó tempót diktált, és a gyakorlatok bár megoldhatók voltak, de nehezek. Éreztem, hogy mozgok. 

Összességében nagyon sajnálom, hogy vége van. 

Tudom, hogy az idén még egyszer kiírathatnék valami ilyesmit, azt is, hogy kifizethető áron beutaló nélkül is mehetnék tornászni. Ha Attilának kiírják, lehet fogok is menni vele. Legalábbis most így gondolom.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dertunde.blog.hu/api/trackback/id/tr8214185997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titokzatos510 2018.08.17. 06:35:46

jó volt ezt olvasni :)
süti beállítások módosítása