HTML

Biztos, hogy olvasni akarsz?

Friss topikok

  • Dertunde: @filippapa: Köszönöm :) Jobb így neki már. (2019.03.18. 14:51) Édesanyám, lehet utoljára...
  • Titokzatos510: Akkor elmondhatjuk, hogy minden jó, ha jó a vége. :) Legyél még sokáig ilyen boldog. :) (2019.01.17. 06:25) Illatszertár
  • Titokzatos510: Ezek a receptek is jól hangzanak, és a fánkok is szépek lettek. Ügyes vagy. :) (2019.01.14. 06:08) Ha valami egyszer beindul...
  • Titokzatos510: Köszi. :):) (2019.01.14. 06:08) Csirkecombok
  • Dertunde: No igen, de van egy másik versike is: " a barátság egy aranyfonál, mely, ha egyszer elszakad, össz... (2018.12.26. 06:08) Karácsony

Címkék

Internetes vásárlás

2018.04.21. 14:05 Dertunde

Nem rég bosszankodtam, kedvenc szárítóm tönkremenőben van. A nagybátyám ugyan ragasztgatta, de bizony csak nem az igazi. 

Hát rákerestem, mennyibe is kerülne, ha vennék, és hol lehetne ugyanilyent kapni, hiszen ez bizony már több mint 10 éves, és még kényszerűségből akár használható is.

Találtam is, éppen olyat, egészen jó áron. Házhoz is hozzák, nem kell érte mennem, küszködnöm a hazaszállítással, mert elég nagy darab, ha a súlya elfogadható is. 

Mostanában mást is rendelgetek neten. Igazából csak olyan dolgokat, ami tökéletesen megfelel az elképzelésemnek, és az ára is megfelelő. 

Most is várok egy csomagot. 2 pólót rendeltem, még semmi hír sincs róla. 

Ma dél körül kaptam egy értesítést jön a szárítóm. 1 órás intervallum volt megadva. Nem hittem, hogy be is tartják. Élveztem, hogy ellenőrizhettem, hány szállítási cím van még. Apró piros pöttyökkel meg is volt jelölve.

Majd félórával az ígért időpont előtt át is vehettem a csomagot.

Alig hittem a szememnek, fülemnek. Igazán elégedett lehettem a szállítással, a csomagolással.

A termékkel már kevésbé. Így összerakva masszív, tökéletes, de valahogy nem nyílik olyan egyszerűen, mint idősebb társa. Lehet majd kikopik? Lehet így kéne lennie? Félek ez nem éli meg a 10. születésnapját. 

Bár ki tudja. 

Délután jön Attila, megerősíti a kerekeket, mert az én kezem gyenge hozzá. Lehet másban is hibáztam az összerakásnál, és ő jobban tudja. Azt sem bánom, ha kinevet, mert így raktam össze, csak jó legyen a végén.

Holnap vizsgáztatok. Most ideje dolgozni még :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dertunde.blog.hu/api/trackback/id/tr9213853118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása