Komoly fizetési problémáim voltak egy időben, így igyekszem mindent határidőre befizetni, rendezni.
De: Az ÉMÁSZ átalakult. Minderről valami reklámanyagban tájékoztattak, ami lehet, hogy eleve szemétként jelent meg.. Az elektronikus oldalamat figyeltem is, az semmit sem írt a megszűnésről.
Egyszer csak felszólító jött számla helyett. Dühös voltam, de befizettem. Ott is röhögött az elektronikus folyószámlámon. Mire új felszólító érkezett. ez már dupla összegről szólt, és kikapcsolással fenyegetett.
Próbáltam telefonálni, nem lehetett.
Hát bementem személyesen. Az ügyintéző mikor meglátta a kezemben a papírt kérdezte: nem kapott számlát?
Aztán már írta is az új bejelentkezéshez szükséges adatokat, merthogy az is megváltozott. No és persze ismét kifizethettem az előző számlát is.
Itthon a vízművek akciója várt. Mikor jött a felszólítás, szerintem a számla elkallódott, vagy nem került a kezembe, akkor az éppen esedékes számlával együtt azt is kifizettem. Igaz a késedelmi kamat díja lemaradt. Mellesleg a felszólító szerint 25.-ig kellett rendeznem. 16-án történt a pénzmozgás, ma 21-én akarta a vízművek kikapcsolni a vizet, és holnapig adtak haladékot.
Persze, hogy a gázzal is gondom van. Rábeszéltek egy biztosításra. A gázosoknak fizetem, hogyha valami elromolna. Úgy tűnt ma a kazánnal van valami. Szerelő persze ma nem jött, talán holnap. Biztosítás? Erre igazán nem vonatkozik.
Szóval fizess. Ha fizettél már akkor is fizess.
Hogy szolgáltatás nincs, az kit érdekel, csak fizess. Persze mindenféle pótlékot, késedelmi kamatot, a meg nem kapott számlák után is. Fizess.
Még van miből, még talán megy, de bőszít