HTML

Biztos, hogy olvasni akarsz?

Friss topikok

  • Dertunde: @filippapa: Köszönöm :) Jobb így neki már. (2019.03.18. 14:51) Édesanyám, lehet utoljára...
  • Titokzatos510: Akkor elmondhatjuk, hogy minden jó, ha jó a vége. :) Legyél még sokáig ilyen boldog. :) (2019.01.17. 06:25) Illatszertár
  • Titokzatos510: Ezek a receptek is jól hangzanak, és a fánkok is szépek lettek. Ügyes vagy. :) (2019.01.14. 06:08) Ha valami egyszer beindul...
  • Titokzatos510: Köszi. :):) (2019.01.14. 06:08) Csirkecombok
  • Dertunde: No igen, de van egy másik versike is: " a barátság egy aranyfonál, mely, ha egyszer elszakad, össz... (2018.12.26. 06:08) Karácsony

Címkék

Az én karácsonyfám

2019.12.31. 11:49 Dertunde

img_0104.jpg

Már régen néztem az Ikeában, de élőn gondolkodtam. Csak nincs talpam sem. Faragni sem tudom. Kicsinek tartottam, hát nem vettem meg. Aztán csak mozgatta a fantáziám. Olyan, mintha élne. Jól megfér az asztalomon. 

Szóval, mikor Zsófiékkal mentünk el is határoztam, ha lesz megveszem. 

Megkaptam Zsófitól.

Előkerestem a díszeket, de a pici gömböket nem tudtam felrakni. A szaloncukor akasztókat elraktam, cérnával nem akartam, hát csak az égősort raktam rá, meg a gyöngyöket, csillagfűzért. Egészen jó lett.

Ágitól kaptam kis szatyorkában karácsonyi sütit. Mikor kiderült nem leszek itthon, kibontottam, hogy megkínáljam Attilát. És kiesett ez az angyalka. Kimondhatatlanul megörültem neki. Olyan, amilyent szerettem volna, úgy érzem így a fácskám igazán az enyém lett. Megvárt, míg nem voltam itthon. Egyetlen tűlevele sem pottyant le. Csak illata nincs. No majd jövőre. Addig kitalálom :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dertunde.blog.hu/api/trackback/id/tr6415353492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása