HTML

Biztos, hogy olvasni akarsz?

Friss topikok

  • Dertunde: @filippapa: Köszönöm :) Jobb így neki már. (2019.03.18. 14:51) Édesanyám, lehet utoljára...
  • Titokzatos510: Akkor elmondhatjuk, hogy minden jó, ha jó a vége. :) Legyél még sokáig ilyen boldog. :) (2019.01.17. 06:25) Illatszertár
  • Titokzatos510: Ezek a receptek is jól hangzanak, és a fánkok is szépek lettek. Ügyes vagy. :) (2019.01.14. 06:08) Ha valami egyszer beindul...
  • Titokzatos510: Köszi. :):) (2019.01.14. 06:08) Csirkecombok
  • Dertunde: No igen, de van egy másik versike is: " a barátság egy aranyfonál, mely, ha egyszer elszakad, össz... (2018.12.26. 06:08) Karácsony

Címkék

Születésnap

2019.11.01. 11:03 Dertunde

Ó igen, ez igazán nem számít kereknek, hát nem is fontos. 

Hogy milyen volt? Vegyes, mint mostanában szinte minden. 

Talán a rosszat előbb. Meghalt egy közeli rokonom. Anya unokatestvére volt, de szinte testvérnek tekintették, tekintettük. 

Azt hittem nem fog megérinteni a halála. Tévedtem. 

Évek óta küzdött a leukémiával. Volt, hogy nem hitték el, hogy a saját leleteit mutatja, hiszen életerős, fiatalos személyisége meglepte az orvost, hiszen a lelet egy haldoklót ígért.

Attilám csak telefonon köszöntött. Ma találkozunk ugyan, de a betegágynál, és ez nem egészen a szerelemről, szeretetről szól. 

Baby néni az öregek önzésével uralja a beszélgetést, az egész látogatást.

No akkor a jó dolgok : Rengetegen köszöntöttek. Úgy érzem mindenki, aki csak számít nekem. Illetve úgy helyes, ha kimondom csak ők számítanak.

A piacon szőlőt vettem magamnak. Kiböktem, hogy szülinapom van. Mire az árus megkérdezte: 53,-ik? Nevetve válaszoltam, hogy bizony kicsit több, 61. Hitetlenkedve visszakérdezett: akkor 58-ban született?

Aztán a lányom hívott: vegyek magamnak valamit, amire sajnálom a pénzt, és szeretném. Most éltem a lehetőséggel, és vettem egy ezüstszürke pulóvert. No pont olyan, amit mondott. Nagyon tetszik, de soha sem vettem volna meg magamnak, mert ennyi pénzt soha sem adtam még pulóverért.

No aztán ismét csöngött a telefon: Beni volt: épp győzködte az anyját, mikor felvettem: Még nem köszöntöttem fel. Szóval rólam volt szó.

Még verset is mondott. 

Bearanyozta az estém. 

Mára elkészültem Zsófi kislányának kötött levegőztető zsákkal. Gyönyörű lett. Még néhány gomb kell rá.

Jut a fonalból kabátkára, sapkára is. 

Mos a mosógép. Lassan elkészül. Süt a nap, és élvezem a csendet. Ó lehet egyedül az ember úgy is, hogy jó. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dertunde.blog.hu/api/trackback/id/tr6615277438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása