HTML

Biztos, hogy olvasni akarsz?

Friss topikok

  • Dertunde: @filippapa: Köszönöm :) Jobb így neki már. (2019.03.18. 14:51) Édesanyám, lehet utoljára...
  • Titokzatos510: Akkor elmondhatjuk, hogy minden jó, ha jó a vége. :) Legyél még sokáig ilyen boldog. :) (2019.01.17. 06:25) Illatszertár
  • Titokzatos510: Ezek a receptek is jól hangzanak, és a fánkok is szépek lettek. Ügyes vagy. :) (2019.01.14. 06:08) Ha valami egyszer beindul...
  • Titokzatos510: Köszi. :):) (2019.01.14. 06:08) Csirkecombok
  • Dertunde: No igen, de van egy másik versike is: " a barátság egy aranyfonál, mely, ha egyszer elszakad, össz... (2018.12.26. 06:08) Karácsony

Címkék

2018.09.04. 13:49 Dertunde

Kis betegem, most haragudhat rám, hiszen nem akarta, hogy ilyen képpel lássák őt. Ó senki sem húzott be neki, csak a bölcsesség foga nőtt rossz helyen, azt kellett kioperálni. Úgy tűnt a férje nem lesz otthon, így nekem kellett menni segíteni.

Már szerda este megérkeztem, és csütörtökön volt a műtét. 

Beni szinte levakarhatatlan matrica volt. Egyrészt nehezen viselte, hogy beteg az anyja, másrészt rettegett az óvodától. Imádom őt, de nagyon nehezen tűrtem a hisztijét.

Azért kaptunk néhány percet, órát a lányommal. Így voltunk az Árkádban. Igen a Tchibo bolt az egyik kedvencem. No és pont előtte van egy gyümölcslé árus. 

Elmehettünk az Ikeába. Vettem néhány dolgot. Így ha igaz mindjárt rendbe lesz a wc-m. 

A csúcs, a tegnapi sétánk volt: Sétáltunk a Duna parton. Talán ezt a részt szeretem legjobban. Élveztem a Várkert bazár látványát. Most, hogy már tudom milyen, még szebb. Megcsodáltuk a Vigadó előtti terecskét. Nasiztunk a Szamos cukrászdában. Még 1-1 boltba is beszédültünk nézelődni, aztán rohantunk Beniért. 

Boldog voltam. 

Itthon pedig Attila várt. Azt hiszem boldog lehetek.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dertunde.blog.hu/api/trackback/id/tr7014221697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titokzatos510 2018.09.04. 18:25:51

Ez is nagyon jó kép, még annak ellenére is, hogy Zsófinak fel van dagadva az arca. Te meg sugárzol, mint ahogy a többi fotón is, amit láttam :)
süti beállítások módosítása