HTML

Biztos, hogy olvasni akarsz?

Friss topikok

  • Dertunde: @filippapa: Köszönöm :) Jobb így neki már. (2019.03.18. 14:51) Édesanyám, lehet utoljára...
  • Titokzatos510: Akkor elmondhatjuk, hogy minden jó, ha jó a vége. :) Legyél még sokáig ilyen boldog. :) (2019.01.17. 06:25) Illatszertár
  • Titokzatos510: Ezek a receptek is jól hangzanak, és a fánkok is szépek lettek. Ügyes vagy. :) (2019.01.14. 06:08) Ha valami egyszer beindul...
  • Titokzatos510: Köszi. :):) (2019.01.14. 06:08) Csirkecombok
  • Dertunde: No igen, de van egy másik versike is: " a barátság egy aranyfonál, mely, ha egyszer elszakad, össz... (2018.12.26. 06:08) Karácsony

Címkék

2018.08.14. 19:30 Dertunde

konyha.jpg

Nagyon rosszul indult a nap. 

Persze, hogy felhívtam Attilát, ahogyan mindig is szoktam. Azt hiszem mindkettőnk lelkében fájó sebet ütött a tegnap este.

Aztán bent is nehezen mentek a dolgok. 

Végül dél körül nem bírtam tovább bocsánatot kértem, pedig hiszem, hogy nincs igaza. Csak jobb a békesség.

Aztán jött egy nagyon cifra probléma bent, amit sikerült megoldani, de bizony jócskán elterelte a gondolataimat. Majdnem elkéstem a tornáról. 

Most igazán jól esett a hűvös víz, aztán a mozgás. 

Alig vártam, hogy leteljen a magamnak előírt 1 óra. Állítólag annyi idő kell, hogy hasson a víz gyógyító ereje.

Nem fogadott hívásom volt. Persze, hogy visszahívtam. Azt hiszem akkor bocsájtottam meg neki. Olyan kimondhatatlanul jól estek a szavai. Minden rendben van?

Azt hiszem azért a gyanakvó énem életre kelt. Hosszú idő kell, hogy újra elengedjem magam.

Eljött egy régi kollégám. Gyakorlatilag percek alatt feltette a függönyömet. Szép lett. 

Sőt felszerelte a hőmérőt is, amit még karácsony előtt megvettem, de ott porosodott az ablakban.

Sőt anya mondja, hogy a szomszéd megszerelte a postaláda kulcsát, így végre van több is. 

Szóval ha a nap még nem is süt a lelkemben, de talán a felhők oszlanak

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dertunde.blog.hu/api/trackback/id/tr1814181401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titokzatos510 2018.08.15. 08:19:56

Na látod!! Minden jóra fordult. :)
süti beállítások módosítása