HTML

Biztos, hogy olvasni akarsz?

Friss topikok

  • Dertunde: @filippapa: Köszönöm :) Jobb így neki már. (2019.03.18. 14:51) Édesanyám, lehet utoljára...
  • Titokzatos510: Akkor elmondhatjuk, hogy minden jó, ha jó a vége. :) Legyél még sokáig ilyen boldog. :) (2019.01.17. 06:25) Illatszertár
  • Titokzatos510: Ezek a receptek is jól hangzanak, és a fánkok is szépek lettek. Ügyes vagy. :) (2019.01.14. 06:08) Ha valami egyszer beindul...
  • Titokzatos510: Köszi. :):) (2019.01.14. 06:08) Csirkecombok
  • Dertunde: No igen, de van egy másik versike is: " a barátság egy aranyfonál, mely, ha egyszer elszakad, össz... (2018.12.26. 06:08) Karácsony

Címkék

Kállay-Saunders András

2014.04.13. 08:48 Dertunde

Pénteken bármennyire is siettem nem sikerült odaérnem az elejére. Pedig meg akartam hallgatni.

A múlt évben nagyon szorítottam, hogy ő nyerje a Dalt. Nekem nagyon tetszett. Először a kocsiban hallottam vezetés közben. Rossz tulajdonságom, hogy sem az előadókat, sem a szám címét sem jegyzem meg, egyszerűen csak élvezem a zenét. Ez különösen vezetés közben van így. Azt hiszem, ha aktívan akarok pihenni, akkor egyszerűen csak vezetnem kell, és egy jó zene kell hozzá.

Szóval felkaptam a fejem, és vártam, hiszen 1-1 dalt ismételgetnek rendesen. Aztán hallottam magyarul, és lassan tudatosodott bennem, hogy ez a versenybeli szám.

Az idén kevésbé tetszett. Talán azért, mert hiányzott belőle a könnyedség. 

Szóval nagyon kíváncsi voltam a srácra. Meglepődtem. Egy kedves kicsit feszengő kisfiú énekelt. 

Nekem tetszett. Jól esett, hogy nincs elszállva magától, és hogy látszott valóban szeret énekelni. 

Máté Péter jutott róla eszembe. Soha sem fogom elfelejteni. Leült a zongorához, és megszűnt körülötte minden. Zenélt. Egyszerűen rászóltak, hogy rég lejárt az ideje, hagyja már abba. Azóta is sajnálom.

Ez a srác is felajánlotta, hogy énekel még a fel nem oszló tömegnek. Sajnálom, hogy nem tette tovább. Gondolom nem volt előkészítve több szám. Lehet maga sem hitte, hogy sikere lesz.

Remélem még sokszor láthatom, hallgathatom. Addig is meghallgatom a kedvencemet a May Babyt, ha már pénteken lekéstem róla.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dertunde.blog.hu/api/trackback/id/tr1006024213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása