HTML

Biztos, hogy olvasni akarsz?

Friss topikok

  • Dertunde: @filippapa: Köszönöm :) Jobb így neki már. (2019.03.18. 14:51) Édesanyám, lehet utoljára...
  • Titokzatos510: Akkor elmondhatjuk, hogy minden jó, ha jó a vége. :) Legyél még sokáig ilyen boldog. :) (2019.01.17. 06:25) Illatszertár
  • Titokzatos510: Ezek a receptek is jól hangzanak, és a fánkok is szépek lettek. Ügyes vagy. :) (2019.01.14. 06:08) Ha valami egyszer beindul...
  • Titokzatos510: Köszi. :):) (2019.01.14. 06:08) Csirkecombok
  • Dertunde: No igen, de van egy másik versike is: " a barátság egy aranyfonál, mely, ha egyszer elszakad, össz... (2018.12.26. 06:08) Karácsony

Címkék

Gyöngyök

2014.05.09. 06:00 Dertunde

A kedvenc mondásom: életünk minden boldog pillanata egy gyöngyszem. Akkor lehetünk boldogok, ha képesek vagyunk ezeket a gyöngyöket észrevenni, és összegyűjteni.

Hát a tegnapi gyöngyömről írok most

Elégedetten indultam tanítani. Elkészültek az adóbevallások, ma vihetem mindet. 

Kanyarodtam volna ki a Széchényire, mikor épp egy ismerős autót kellett elengednem. Megdobbant a szívem, mikor láttam a vezető is megismert, Ezzel kezdődött a játék. Kicsit verseny, kicsit a másik útjának követése.

Nem köszöntünk egymásnak, de tudom, hogy észrevett, hogy figyelt rám.

Ó ez egy nagyon ártatlan dolog ám. Tudom, hogy családja van, és az is lehet, hogy tévedek, de azt hiszem kellenek ezek az álmok az ember önbecsüléséhez. 

Már olyan sokszor gondoltam, mindenféle rosszat magamról, hogy ideje változni. Meglátni, hogy igenis megnéznek, az arcokról visszatükröződő kifejezések pozitívak. 

Miért is ne lehetne, hogy egy férfi, aki szimpatikus nekem, szintén érdeklődéssel figyelne engem. Lehet más is ezt teszi, csak az nem érdekel, észre sem veszem.

Olyan jót aludtam: álmodtam. Álmomban is ismerkedtem. Kölcsönös volt a vonzalom. Semmi sem történt csak évődtünk. Nem láttam az arcát, ismeretlen volt.Épp elköszöntünk, mikor felébredtem.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dertunde.blog.hu/api/trackback/id/tr56141716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása